• Vanaf €100,- gratis bezorgd
  • Vakkundige service, engineering en eigen werkplaats
  • Vandaag besteld vandaag verzonden
0
Winkelwagen (0)

Geen producten

Assortiment

4,8kW hydrauliek powerpack met benzinemotor dubbelwerkend circuit

✓ PTM200pro E-start benzinemotor ✓ Complete hydraulische unit!

795,86 excl. btw
962,99 incl. btw
Prijs per stuk

Verwachte levertijd: 1 week(en)

€ 0,00
  • Assemblage in eigen werkplaats
  • Standaard powerpack of zelf samenstellen in de configurator
  • Vakkundige service en snelle verzending
  • 3D bestanden beschikbaar in de powerpack configurator
  • Ook hydraulische powerpacks op maat tot 300 kW

Productbeschrijving

4,8kW hydrauliek powerpack met benzinemotor dubbelwerkend circuit

Complete hydraulische unit aangedreven door een PTM professional benzine motor. Volg de onderstaande keuzes om het voor u geschikte powerpack samen te stellen. Hulp nodig bij het samen stellen? Neem contact op met een van onze engineers via de chat, contact formulier of telefonisch 053-7113861


Keuze 1: Pomp grootte

De opbrengst (in liters per minuut) en de druk zijn afhankelijk van de gekozen pomp en motor: Voor een 4,8 KW benzinemotor heeft u de volgende mogelijkheden:

Pomp cc Max, druk bar Max. L/min Max. RPM
1,1 250 4 3600
1,8 250 6 3600
2,1 250 8 3600
2,7 250 10 3600
3,2 225 11  3600
3,65 200 13  3600
4,2 170 15  3600
4,8 150 17  3600
5,8 125 20  3600
8 90 28  3600 
 

Keuze 2: Tank grootte

Tank grootte: minimaal de inhoud van de cilinder(s) + leidingen. 


Keuze 3: Bevestiging steun

Bevestiging steun: ja/nee


Keuze 4: Aantal NG6 onderblokken

U kunt kiezen uit geen,1,2,3,4,5,6,7 of 8 NG6 onderblokken. Deze worden gemonteerd op het powerpack. De kleppen welke u wilt monteren kunt u kiezen via de volgende link: NG6 stuurventielen. Wanneer u geen NG6 onderblokken selecteert heeft u een P (pers) en T (tank aansluiting) en kunt u het powerpack in uw eigen systeem gebruiken. 


Keuze 5: Aantal NG6 Onderblokken met gestuurde terugslagklep.

Gestuurde terugslagkleppen worden alleen gebruikt wanneer u een cilinder, motor of last heeft wat volledig geblokkeerd moet worden. Bijvoorbeeld bij een cilinder om te voorkomen dat de cilinder door de last naar beneden kan zakken. U dient dan wel een NG6 ventielen kiezen welke in rust de A,B en T heeft verbonden. Een gestuurde terugslagklep dient namelijk helemaal drukloos gemaakt worden.
U kunt kiezen uit geen,1,2,3,4,5,6,7 of 8. NG6 onderblokken met gestuurde terugslagklep. Deze worden gemonteerd op het powerpack. De kleppen welke u wilt monteren kunt u kiezen via de volgende link: NG6 stuurventielen Wanneer u geen NG6 onderblokken selecteert. Dan heeft u gewoon een P (pers) en T (tank aansluiting) en kunt u uw eigen systeem gebruiken. 


Keuze 6: instelwaarde drukveiligheid:

De powerpacks worden getest en afgesteld op de waarde welke u wenst. De druk kan nooit hoger zijn dan de maximale druk opgegeven bij keuze 1 of nooit hoger dan 250 bar. 


Technische eigenschappen benzinemotor:

  • Merk: PTM Engines
  • Model: PTM200Epro
  • Motor Type: luchtgekoelde OHV benzinemotor
  • Compressie ratio: 8.5:1
  • Cilinderinhoud: 196 cm3
  • Max. vermogen: 6,5 pk (4,8 kW) 
  • Toerental: 4000 RPM
  • Ontsteking: TCI
  • Tankinhoud: 3,6 liter
  • Drooggewicht: 16 kg
  • Brandstofverbruik: 230 g/pk/uur
  • Motorolie capaciteit: 0,6 liter
  • Afmetingen: 315 x 362 x 335 mm
  • Startsysteem: e-start